petak, 23. studenoga 2012.

Prana disanje


Primjenjujući prana disanje povećavamo obujam naše aure do 100%, a neki puta i više. Postoje tri metode kako možemo provoditi prana disanje a objasnit ćemo ih u ovome članku.  



1. Duboko disanje s praznom zadrškom. 

• spojite jezik s tvrdim nepcem
• udahnite polako i dah zadržite u vremenu jednog otkucaja srca
• izdahnite polako; također, zadržite dah u vremenu jednog otkucaja srca
• dišite ovako 5 minuta

2. 7-1-7-1.

• spojite jezik s tvrdim nepcem
• udahnite brojeći do 7; zadržite dah u duljini jednog otkucaja srca
• izdahnite polako brojeći do 7; ponovno ostanite jedan otkucaj srca bez disanja

3. 6-3-6-3. 

• spojite jezik s tvrdim nepcem
• primijenite abdomenalno disanje
• udišite brojeći do 6; zadržite dah brojeći do 3
• izdišite do 6, zadržite do 3

Abdomenalno disanje kod udisaja lagano proširuje vaš trbuh, a stišće ga pri izdisaju. Nemojte previše proširiti niti stisnuti trbuh, jer bi to nepotrebno otežalo disanje. Kritični čimbenici su ritam i prazno zadržavanje daha. Prazno zadržavanje daha je ono poslije izdisaja, a puno nakon udisaja. Promatranjem osobe koja provodi ovakvo disanje može se uočiti kako prana juri u sve dijelove tijela i oko njega. 

Uvlačenje prane iz zemlje, zraka i drveća 

Svaka osoba može uvlačiti pranu iz zemlje, zraka i drveća. Skinite cipele i bosi stanite na zemlju, koncentrirajte se na čakre na stopalima i provedite jednu od tri metode prana disanja. Zemljina prana je učinkovitija u liječenju fizičkih bolesti, rana, prijeloma. Zemljina prana ubrzava zarastanje takvih ozljeda puno bolje od zračne prane. Provodeći prana disanje u čistom prostoru parka, šume ili livade, činimo mnogo za naše zdravlje. Znači, trebamo stati bosonogi, jer kožna i gumena obuća sprječava protok prane. 

• spojimo jezik s tvrdim nepcem
• palcima pritisnemo udubljenja na stopalima
• koncentriranmo se na stopala i dišemo jednom od metoda prana disanja
• 10 ciklusa prana disanja će nas obnoviti i stabilizirati

Za korištenje zračne prane koncentriramo se na čakre dlana. Također, 10 će nam ciklusa biti dostatno. Želimo li pomoć prane iz drveća, trebamo izabrati veliko, snažno i zdravo drvo. Mentalno ili verbalno trebamo zamoliti stablo da nam ustupi svoj višak prane. Ruke stavimo na deblo ili u neposrednu blizinu. Usredotočimo se na čakre dlana i primjenjujemo jednu od metoda prana disanja kroz 10 ciklusa. Nakon toga, obavezno zahvalimo stablu za pomoć koju nam je pružilo. Provodeći ovakvo disanje često ćemo osjećati blage trnce ili ljuljanje našeg fizičkog tijela. Poslije ovakvog energetiziranja trebamo vizualizirati naše tijelo ispunjeno svjetlošću. Također, možemo vizualizirati kako se svjetlost kreće kroz tijelo odozgor prema dolje i obrnuto, ali i od naprijed prema natrag i obrnuto. Osjećat ćemo se posve prožeti svjetlošću koja nas obnavlja i iscjeljuje. Ruke, također, možemo senzibilizirati prana disanjem, koncentriramo se na dlanove i vrhove prstiju. Provedimo 7 ciklusa prana disanja i poslije toga pokušajte skenirati i osjetiti unutarnju auru druge osobe, predmeta ili čakri. Radeći ovako činimo puno za naše dobro zdravlje. 

Meditacija na bijelu svjetlost  


Nadam se da ste mogli primijeniti ove vježbe i da ste zadovoljni rezultatom. A sada nastavimo dalje s meditacijom na bijelu svjetlost. Znači dok primijenjujemo prana disanje vizualiziramo kuglu intenzivne bijele boje iznad krunske čakre. Iz te kugle se snop svjetla spušta u našu krunsku čakru i kroz cijelo tijelo do stopala. Gledajte kako ta svjetlost puni sve stanice vašega tijela te iz vas ispire i odnosi sve bolove i bolesti. Zatim vizualizirajte tu svjetlost na dnu vaših stopala. Uvlačite zemljinu pranu i dopustite joj da se penje i širi kroz vaše tijelo sve do vrha glave, prema gore uz leđa, pa preko lica prema dolje i obrnuto. Nakon toga ju gledajte kako kreće iza vaših leđa i širi se na prednji dio tijela, pa onda obrnuto. To gledajte dok vas svjetlost ne prožme u cijelosti. Na ovaj ćete način bitno osnažiti i stabilizirati svoje tijelo, jer se prana na najbolji način raspoređuje kroz cijelo tijelo.

Izvor: alternativa.hr (Ankica Žuk Babić)

 

Nema komentara:

Objavi komentar